آغاز تولید نسل جدید مرسدس E کلاس کابریولت

آغاز تولید نسل جدید مرسدس E کلاس کابریولت

نسل جدید مرسدس بنز E کلاس کابریولت وارد خط تولید شده است و به زودی وارد نمایندگی‌های این برند خواهد شد.

اعضای خانواده پرتعداد E کلاس شامل مدل‌های سدان، استیت، کوپه و آل ترین هستند و نسخه کابریولت تکمیل کننده این خانواده محسوب می‌شود. این خودرو در تأسیسات مرسدس در برمن آلمان ساخته می‌شود.

تأسیسات یاد شده بیش از ۱۲۵۰۰ را مشغول بکار کرده و همین‌جا است که مدل‌های سدان، استیت، کوپه و کابریولت C کلاس، مدل‌های کوپه و کابریولت E کلاس و محصولات GLC، GLC کوپه، SLC و SL تولید می‌شوند.

یکی از مدیران تولید و زنجیره تأمین مرسدس دراین‌باره گفته است: “نسل جدید E کلاس کابریولت با آپشن های متنوع و وسیع خود یک نمونه‌ی برجسته از سطح بالای سفارشی‌سازی است که ما امروز در تأسیسات خود بکار می‌بریم. انعطاف‌پذیری حداکثر یک فاکتور موفقیت مهم در استراتژی تولید خودروهای مرسدس بنز است. با وجود تیم قوی و تجربه‌ای بالا، تأسیسات برمن استانداردهایی جهانی در زمینه شبکه تولید وضع کرده است.”

مرسدس بنز قبلاً سفارش‌ها برای این خودرو را قبول کرده است. بهای E کلاس کابریولت جدید در آلمان از ۵۴۲۲۸ یورو برای مدل E200 آغاز می‌شود. این خودرو از پیشرانه ۲ لیتری ۱۸۱ اسب بخاری استفاده می‌کند.

خریداران می‌توانند پکیج گرام داشت بیست و پنجمین سالگرد را نیز سفارش دهند که باعث اضافه شدن برخی جزئیات به خودرو شده و البته لیست تجهیزات سخاوتمندانه‌تری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.