آغاز تعدیل نیروی ۴۲۵۰ نفری جنرال موتورز

آغاز تعدیل نیروی ۴۲۵۰ نفری جنرال موتورز

جنرال موتورز از فردا اخراج حدود ۴۲۵۰ نفر از کارکنان قراردادی خود را آغاز خواهد کرد.

دیترویت نیوز گزارش داده که این تعدیل نیرو بخشی از تلاش‌های بازسازی هیئت‌مدیره‌ی شرکت بوده است. جنرال موتورز همچنین در ماه‌های آینده چندین قرارداد کاری را هم فسخ خواهد کرد که این کار می‌تواند تعدیل نیروی ۸ هزارنفری را در پی داشته باشد. در میان این اخراج قابل‌توجه کارکنان، کاهش ۲۵ درصدی نیروی کاری اجرایی جنرال موتورز در سراسر جهان هم به چشم می‌خورد.

جنرال موتورز هنوز اعلام نکرده این تعدیل نیروی اجرایی چه زمانی اجرا خواهد شد اما دیترویت نیوز اعلام کرده اول از همه به کارکنان خود برنامه‌ی زمان‌بندی این کار را اطلاع خواهد داد.

حدود ۱۸ هزار نفر از ۵۰ هزار نفر نیروی کاری جنرال موتورز در آمریکای شمالی تا اکتبر ۲۰۱۸ بازخرید شده‌اند. بنا به گفته‌ی ماری بارا مدیر ارشد این کمپانی، حدود ۲۲۵۰ نفر جدایی داوطلبانه از شرکت را قبول کرده‌اند.

این تعدیل نیروی گسترده اندکی پس از اعلام تعطیلی ۵ کارخانه‌ی جنرال موتورز در آمریکای شمالی صورت گرفته است. این شرکت امیدوار است با تغییرات صورت گرفته صرفه‌جویی ۲.۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۹ و صرفه‌جویی ۶ میلیارد دلاری تا سال ۲۰۲۰ داشته باشد.

تعدیل نیروی جنرال موتورز دو روز قبل از بیانیه‌ی جنرال موتورز درباره درآمد سال ۲۰۱۸ این شرکت انجام می‌شود. این خودروساز انتظار دارد درآمدش نسبت به هر سهم اندکی بالاتر از درآمد ۵.۸۰ تا ۶.۲۰ دلاری پیش‌بینی شده باشد.

واکنش‌ها به برنامه‌های بازسازی جنرال موتورز متفاوت بوده است. بنا به گفته‌ی یکی از تحلیلگران مورگان استنلی، مشتریان نهایتاً پول کمتری بابت محصولات جنرال موتورز پرداخت خواهند کرد. او می‌گوید:

بسیاری از سرمایه‌گذاران، جنرال موتورز را به عنوان داستان خودآموزی می‌بینند که می‌تواند هزینه‌ها را سریع‌تر از سرعت طوفان‌های صنعت خودرو کاهش دهد و سودها را بالا برد. ما طرفدار این دیدگاه نیستیم.

او در نهایت می‌گوید:

ما معتقدیم کاهش هزینه‌ها در قیمت پرداختی مشتری خود را نشان خواهد داد… چیزی که نمونه‌های زیادی در این صنعت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.