آشکار شدن فیس‌لیفت هوندا CR-V جدید

کمپانی هوندا فیس لیفت CR-V جدید را در قالب تصاویری رسمی آشکار کرده است. این خودرو همانند نسخه‌های نسل چهارم خود که در سال ۲۰۱۲ معرفی شدند، به صورت چهار چرخ متحرک خواهد بود با این تفاوت که نسل فعلی با پیشرانه قدرتمندتر ۱.۶ لیتری i-DTEC چهار سیلندر دیزلی عرضه می‌شود و از تکنولوژی رؤیاهای زمین (Earth Dreams) هوندا بهره‌مند است. این پیشرانه جایگزین انجین ۲.۲ لیتری i-DTEC دیزلی قبلی شده است.

این موتور جدید قادر به تولید ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور می‌باشد و کمتر از ۱۳۰ گرم بر کیلومتر CO2 تولید می‌کند. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده‌ی شش سرعته دستی مرتبط می‌شود که این مسئله نشان دهنده بهبود ۱۱ درصدی واحد خروجی خودرو است. البته هم اکنون جعبه‌دنده نه سرعته اتوماتیک نیز برای این خودرو موجود است که جایگزین جعبه‌دنده پنج سرعته اتوماتیک نسل قبل می‌شود. گازهای گلخانه ای تولیدی CO2 برای این نسخه ۱۳۵ گرم بر کیلومتر خواهد بود. بنابراین این خودرو از لحاظ تولید گازهای گلخانه ای CO2 حدوداً” ۲۰ درصد بهتر از گذشته عمل کرده است.

نسخه دو دیفرانسیل CR-V که با جعبه دنده شش سرعته دستی همراه می‌شود، از همان موتور ضعیف تر ۱.۶ لیتری i-DTEC دیزلی بهره می‌برد که قادر به تولید قدرت ۱۱۸ اسب بخار می‌باشد و ۱۱۷ گرم بر کیلومتر CO2 تولید می‌کند و در حال حاضر مقرون به صرفه‌ترین ورژن CR-V از لحاظ مصرف سوخت است. نسخه دیگری نیز از این خودرو وجود دارد که دارای پیشرانه ۲.۰ لیتری بنزینی است و به دو صورت دو دیفرانسیل و چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد و دارای جعبه‌دنده پنج سرعته اتوماتیک و دستی خواهد بود. با این حال هنوز اخبار و ارقام رسمی و دقیقی در مورد عملکرد این خودرو منتشر نشده است.

مهم‌ترین رویکرد هوندا در زمینه تغییرات این خودرو در بخش جلوی آن بوده است که از جمله این تغییرات می‌توان به جلوپنجره مشبک، چراغ‌های اصلی و مه شکن، سینی زیرین جدید و سپر آن اشاره کرد. تغییرات در عقب خودرو نیز شامل ترکیبی از لامپ‌های LED، سپر جدید و طراحی درب عقب خودرو بوده است. طبق گفته کمپانی هوندا، CR-V جدید مخصوص بازار خودروهای انگلستان و اروپا است. به همین علت طراحی آن توسعه یافته است. ادامه تولیدات این خودرو در کارخانه هوندا در شهر سوئیندون انگلستان صورت می‌گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.