آشنایی با وولینگ هنگ گوانگ مینی ماکارون جنرال موتورز

آشنایی با وولینگ هنگ گوانگ مینی ماکارون جنرال موتورز

وولینگ هنگ گوانگ مینی الکتریکی که تابستان سال پیش به عنوان بخشی از همکاری جوینت ونچری جنرال موتورز با سایک رونمایی شده بود حالا پذیرای نسخه جدیدی با پسوند ماکارون شده است.

این خودروی الکتریکی و کوچک با سه رنگ جدید سبز، زرد و سفید در دسترس می‌باشد. همچنین به‌صورت سفارشی نیز می‌توان رنگ دیگری را برای سقف انتخاب کرد.

خودروی موردبحث همچنین دارای تجهیزات ایمنی بیشتر همچون کیسه هوای استاندارد برای راننده، سیستم ترمز ضد قفل با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، پایش عابران پیاده در سرعت پایین و پایش فشار باد لاستیک‌ها و دوربین دنده‌عقب و حسگرهای پارک می‌باشد.

وولینگ هنگ گوانگ مینی الکتریکی طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۲۹۱۷/۱۴۹۳/۱۶۲۱ میلی‌متری و فاصله بین محوری ۱۹۴۰ میلی‌متری دارد. این خودرو ۲۲۲ میلی‌متر طویل‌تر، ۱۷۰ میلی‌متر نازک‌تر و ۶۶ میلی‌متر قدبلندتر از اسمارت EQ فورتو بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۶۷ میلی‌متر بیشتر است. خودروی موردبحث طراحی ۲+۲ داشته و صندلی‌های ردیف دوم را می‌توان تا کرد تا فضای بار به ۷۴۱ لیتر برسد.

پیشرانه الکتریکی نسخه ماکارون تغییری نداشته و قدرت ۲۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۵ نیوتون متری تولید می‌کند. باتری کوچک این خودرو هم شعاع حرکتی ۱۷۰ کیلومتری را تأمین کرده و مالکان می‌توانند روند شارژ آن را از راه دور بررسی کنند. این خودروی الکتریکی کوچک حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

قیمت وولینگ هنگ گوانگ مینی ماکارون در چین از معادل ۵۷۴۰ دلار شروع شده و به ۶۶۵۵ دلار می‌رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.