آشنایی با میتسوبیشی شوگان اسپورت ۲۰۱۸

آشنایی با میتسوبیشی شوگان اسپورت ۲۰۱۸

کمپانی میتسوبیشی در بهار سال ۲۰۱۸ خودروی جدید خود با نام شوگان اسپورت را در بریتانیا عرضه خواهد کرد. این خودرو در سایر بازارها با نام پاجرو اسپورت نیز شناخته می‌شود.

خودروی ۷ نفره جدید میتسوبیشی که قبلاً در بازارهای آسیایی عرضه شده بر پایه همان معماری پیکاپ تریتون/L200 ساخته شده و به‌صورت انحصاری با پیشرانه ۲.۴ لیتری دیزلی ۱۸۰ اسب بخاری و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک مخصوص کمپانی ارائه خواهد شد.

دو تریم از شوگان اسپورت در دسترس مصرف‌کنندگان خواهد بود که هر دو دارای ویژگی‌هایی چون پوشش چرم کابین، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، چراغ‌های روز روشن LED، کنترل حرکت در سرپایینی، دستیار شروع به حرکت با تریلر، حالت‌های سواری بسته به نوع زمین و اتصال گوشی همراه می‌باشند.

مدل فول‌تر همچنین دارای تجهیزات اضافه‌ای چون صندلی‌های جلوی گرم شونده و تجهیزات ایمنی بیشتر چون پیشگیری از برخورد جلو، هشدار نقاط کور و سیستم پایش محیطی می‌باشد.

شاید با توجه به معماری شوگان اسپورت حدس زده باشید که این خودرو قابلیت‌های آفرود بیشتری نسبت به رقبای هم قیمت در بازار بریتانیا خواهد داشت. رقبای هم‌عرض این خودرو شامل فورد اورست و شاسی‌بلند جدید نیسان که بر پایه پیکاپ ناوارا ساخته خواهد شد در حال حاضر در اروپا ارائه نمی‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.