آشنایی با مرسدس-ای ام جی GLE 63 S کوپه تیون شده

آشنایی با مرسدس-ای ام جی GLE 63 S کوپه تیون شده

مرسدس-ای ام جی GLE 63 S کوپه در حالت استوک نیز یک شاسی‌بلند توانمند است اما کمپانی پرفورم مستر اقدام به ارتقای این خودرو نموده تا نظر مالکانی را که به نسخه استاندارد قانع نیستند جلب کند.

با استفاده از ماژول تیونینگ PEC، این تیونر آلمانی توانسته قدرت ۷۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۹۶۵ نیوتون متری را آزاد کند. نتیجه این بهبود قدرت کسب شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه‌ای است که دو دهم ثانیه بهتر از فراری ۴۵۸ ایتالیا می‌باشد. حداکثر سرعت این قدبلند لوکس نیز با حذف محدود کننده سرعت به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

ماژول تیونینگ PEC پرفورم مستر برخلاف دیگر برنامه‌ها زمانی وارد عمل می‌شود که پیشرانه به دمای بهینه خود رسد بنابراین از نظر استهلاک عملکرد خوبی خواهد داشت. این شرکت همچنین گفته ماژول یاد شده به راحتی قابل حذف است بنابراین بازگرداندن GLE 63 S کوپه به حالت استاندارد زمانی نخواهد برد. این سیستم همچنین تأییدیه TUV آلمان را کسب کرده هرچند سازنده هنوز قیمت آن را به‌صورت عمومی اعلام نکرده است.

پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو GLE 63 S کوپه در حالت استوک قدرت ۶۱۲ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. مرسدس می‌گوید این شاسی‌بلند برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۳.۸ ثانیه زمان نیاز دارد و در صورت استفاده از پکیج AMG درایور حداکثر سرعت آن ۲۸۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. مدل استاندارد GLE 63 که قدرت ۵۷۱ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد در بحث شتاب دو دهم ثانیه کندتر از مدل S است.

قیمت مرسدس-ای ام جی GLE 63 S کوپه در آلمان از ۱۴۲۵۸۵ یورو و در آمریکا از ۱۱۶ هزار دلار شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.