آشنایی با لینک اند کو ۰۵ پلاس جدید

آشنایی با لینک اند کو ۰۵ پلاس جدید

با لینک اند کو ۰۵ پلاس آشنا شوید، نسخه‌ای اسپورت تر از شاسی‌بلند ۰۵ که اولین بار اواخر سال ۲۰۱۹ روانه بازار چین شده است.

آنچه باعث تمایز ۰۵ پلاس از مدل استاندارد می‌شود رنگ سبز بدنه است که به نظر می‌رسد مستقیماً از رنگ‌های بدنه محصولات لامبورگینی گرفته شده است. این شاسی‌بلند همچنین با رینگ‌های اسپورت جدید که طرح‌های مختلف شامل مشکی دارند عرضه می‌شود. کالیپرهای ترمز نیز رنگ سبز روشن دارند.

لینک اند کو ۰۵ پلاس از اسپلیتر جلوی جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت، سپر عقب بازنگری شده به همراه دیفیوزر جدید و بال عقب ثابت سود می‌برد. گفته می‌شود تمامی این قطعات از فیبر کربن تولید شده‌اند. در روی بدنه نیز نشان‌های خاص ۰۵ پلاس دیده می‌شوند.

هنوز تصاویر کابین لینک اند کو ۰۵ پلاس منتشر نشده اما می‌توان حدس زد در این بخش نیز بهبودهایی رخ داده و از قطعات جدید استفاده شده باشد.

نیروبخش این شاسی‌بلند تازه‌نفس پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است که اگرچه در دیگر نسخه‌ها نیز بکار رفته اما هم‌اکنون قدرت ۲۶۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری دارد. شایان ذکر است قدرت و گشتاور این پیشرانه در مدل‌های استاندارد به ترتیب برابر با ۲۵۱ اسب بخار و ۳۴۹ نیوتون متر می‌باشد. این پیشرانه با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین و سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کند. شرکت سازنده اشاره‌ای به شتاب این خودرو نکرده اما ظاهراً حداکثر سرعت آن برابر با ۲۳۰ کیلومتر در ساعت است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.