آشنایی با قوای محرکه نسل جدید مرسدس A کلاس ۲۰۱۹

آشنایی با قوای محرکه نسل جدید مرسدس A کلاس ۲۰۱۹

پیش از معرفی رسمی مرسدس بنز A کلاس ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ جزئیات فنی بیشتری از آن منتشر شده است.

با مشاهده نمونه پیش‌تولیدی این خودرو در شمال سوئد و گفت‌وگو با مدیر تست خودروی کامپکت مرسدس فهمیده‌ایم که این هاچبک تازه‌نفس در کل با ۹ پیشرانه عرضه خواهد شد.

این پیشرانه‌ها شامل نسخه کاملاً جدید ۱.۳ لیتری بنزینی است که در قلب رنو سنیک و گرند سنیک نیز تپیده است. دیگر پیشرانه این کمپانی فرانسوی نیز در A کلاس حاضر خواهد بود که نسخه ۱.۵ لیتری دیزلی dCi است. این پیشرانه در مدل A160d حاضر خواهد بود.

این لیست ادامه داشته به گونه‌ای که دو نسخه پرفورمنس A کلاس جدید با نام‌های AMG A35 و AMG A45 دارای پیشرانه‌های ۲ لیتری توربو با قدرت حدودی ۳۴۰ و ۴۰۰ اسبی خواهند بود. همچنین نسخه‌های پلاگین هیبریدی و الکتریکی A کلاس جدید نیز در راه هستند.

نسل بعدی این خودرو علاوه بر پیشرانه‌های جدید دارای مواد سرکوب کننده صدای زیاد در ساختار بدنه خواهد بود تا سر و صدا و لرزش کابین کاهش یابد. همچنین دو نوع سیستم تعلیق بر مبنای مدل انتخابی در دسترس خواهد بود. مدل‌های ارزان‌تر این خودرو با تنظیمات پیچشی جدیدی عرضه خواهند شد درحالی‌که مدل‌های قوی‌تر دارای سیستم چند اتصالی به‌روز شده‌ای خواهند بود که در نسل فعلی A کلاس معرفی شده است.

مهندسان و طراحان مرسدس میزان دید این خودرو را با نازک‌تر کردن ستون‌ها و البته بزرگ‌تر کردن شیشه‌های جانبی ارتقا داده و همچنین ۳۰ میلی‌متر به فاصله بین محوری A کلاس جدید افزوده‌اند.

مرسدس بنز احتمالاً این خودرو را زودتر از نمایشگاه خودروی ژنو معرفی خواهد کرد اما با این وجود معرفی رسمی آن در این رویداد مهم صنعت خودرو رخ خواهد داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.