آشنایی با فردی که تمامی بوگاتی‌ها را پیش از تحویل به مشتری تست می‌کند!

آشنایی با فردی که تمامی بوگاتی‌ها را پیش از تحویل به مشتری تست می‌کند!

فردی که مشاهده می‌کنید استیو جنی است و به عنوان راننده تست بوگاتی شاید جذاب‌ترین شغل را در صنعت خودرو داشته باشد. جنی کار خود در صنعت خودرو را با شرکت میهل و BBS شروع کرد و نقشی کلیدی در توسعه قطعات مختلف برای موتور اسپورت ایفا نمود. او اولین بار در می ۲۰۰۴ به بوگاتی پیوست و در آن زمان فرانسوی‌ها خود را برای تولید ویرون آماده می‌کردند. او وظیفه همکاری در فرایند توسعه ویرون را داشت و می‌بایست از عملکرد عالی تمامی خودروها پیش از تحویل به مشتریان اطمینان حاصل می‌کرد.

جنی در سپتامبر ۲۰۰۵ و پس از بررسی فنی نهایی شروع به تست تمامی نسخه‌های ویرون نمود تا مطمئن شود این خودروها مشکلی ندارند. از آن زمان تاکنون، تمامی محصولات صفرکیلومتر بوگاتی شامل ویرون و شیرون توسط جنی تست شده‌اند. مراحل تست این خودروها حدود ۳۰۰ کیلومتر بوده و هایپرکارهای بوگاتی در هر نوع شرایطی به حداکثر سرعت خود می‌رسند تا عملکردی بی‌نقص را به نمایش بگذارند. هر تست درایو معمولاً حدود ۵ ساعت طول کشیده و شامل بررسی دینامیک سواری می‌باشد. در این زمان جنی وزن و پاسخ‌دهی میدونی‌ها، حس فرمان و… را بررسی کرده و به تمامی صداهای غیرعادی با دقت تمام گوش می‌دهد. پس از پشت سر گذاشتن ۸۰ کیلومتر اول او روانه جاده‌ای سنگفرشی می‌شود.

فرایند تست خودروها سپس به جاده‌ای بسته در فرودگاه کولمار فرانسه می‌رسد و هر خودرو در تست‌های پرفورمنس از جمله رسیدن به سرعت‌های فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت شرکت می‌کند. در اینجا سیستم‌هایی همچون لانچ کنترل و ترمز هوایی بررسی می‌شوند. جنی همچنین اقدام به تغییر لاین سریع و ترمزهای سنگین می‌کند. پس از این تست ۳۰۰ کیلومتری خودرو به کارخانه بازمی‌گردد تا روغن گیربکس تعویض شده و رینگ‌های جدید روی خودرو نصب شوند. سپس یک تست یک ساعته با حداقل ۵۰ کیلومتر رانندگی انجام می‌شود و سرانجام جنی هر خودرو را تائید نهایی می‌کند.

او می‌گوید:

با تولید چنین خودروی خاص و دست سازی، همه‌چیز باید عالی باشد. تلاش ما تصحیح حتی کوچک‌ترین موارد است تا پیش از تحویل خودرو انتقادی وجود نداشته باشد. پس از آن است که مشتریان خوشحال خواهند بود

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.