آشنایی با دانگ فنگ Fengxing X5S جدید

آشنایی با دانگ فنگ Fengxing X5S جدید

همه شما عزیزان خودروساز چینی دانگ فنگ را با کشنده‌های پردردسر و همچنین خودروی اچ سی کراس مونتاژ ایران‌خودرو می‌شناسید؛ اما اجازه دهید شما را با شاسی بلند جدید این شرکت به نام Fenxing X5S آشنا کنیم. این شاسی بلند نسبتاً زیبا در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ معرفی شده و در سه‌ماهه سوم سال جاری وارد بازار چین خواهد شد.

Fenxing یکی از برندهای پرتعدادی است که زیر چتر حمایتی دانگ فنگ موتورز فعالیت می‌کند. این زیرشاخه طیف مناسبی از شاسی بلندها و کراس اوورهای کوچک و کامپکت را می‌سازد. Fenxing X5S جدیدترین محصول این شرکت بوده و البته تشابهاتی با برادر بزرگ‌تر و لوکس‌تر خود یعنی jingyi X5 دارد.

نیروبخش این شاسی بلند چینی پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متری بوده و البته به یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه نیز متصل است.

و البته خبر مهم اینکه Fenxing نام انگلیسی نیز برای برند خود در نظر گرفته که Forthing نام دارد! واقعاً که خودروسازان جهانی از این حرکت انگشت به دهان مانده‌اند! چنین کارهایی فقط از برخی خودروسازان چینی برمی‌آید!

خب بد نیست به کابین X5S نیز نگاهی بیندازیم. فضای داخلی خودرو خوب بوده و دارای یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و پشت آمپرهای دیجیتالی است. به نظر می‌رسد این صفحه لمسی حداقل ۱۲ اینچی باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.