آشنایی با جی‌ام‌سی یوکان دنالی Ultimate Black ادیشن

آشنایی با جی‌ام‌سی یوکان دنالی Ultimate Black ادیشن

جی‌ام‌سی یوکان در تریم دنالی خود جذابیت بیشتری داشته و اگرچه در ماه می برای مدل سال ۲۰۱۸ به‌روز شده اما هم‌اکنون نسخه‌ای سفارشی از آن عرضه شده باب میل مشتریانی است که به دنبال ظاهری ظریف و شکیل‌تر هستند. این شاسی‌بلند که ساختار بدنه روی فریم دارد تنها با رنگ مشکی اونیکس در دسترس بوده و عناصر کرومی متعددی در نمای بیرونی دارد. شما می‌توانید این عناصر درخشان را در پوشش آینه‌های جانبی، خروجی اگزوز پولیش خورده، اطراف مه شکن‌ها و جلوپنجره ببینید.

برخی از این بازنگری‌ها در نسخه عادی یوکان دنالی نیز وجود دارند اما جی‌ام‌سی درباره نسخه Ultimate Black ادیشن دست‌ودل‌بازتر بوده و رینگ‌های ۲۲ اینچی مشکی با تِمی کرومی را در نظر گرفته است. به منظور بهتر کردن هرچه بیشتر این خودرو، نسخه‌های سفارشی Ultimate Black دارای تجهیزات استاندارد بیشتر از جمله سانروف برقی، سیستم اطلاعات سرگرمی صندلی‌های عقب و پله‌های کناری برقی جمع شدنی است.

اگر هنوز برای خرید این هیولای دوست‌داشتنی متقاعد نشده‌اید، جی‌ام‌سی پکیج امنیتی را نیز در نظر گرفته که شامل حسگرهای شکستن شیشه‌ها، محافظ قفل درب‌ها، حسگرهای حرکتی داخل کابین می‌باشد. از نظر ایمنی، یوکان دنالی از ترمز خودکار جلو و کروز کنترل تطبیقی بهره می‌برد.

خریداران قادرند این نسخه سفارشی را به‌صورت تک یا دو دیفرانسیل سفارش دهند و نیروبخش آن نیز پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری با قدرت ۴۲۰ اسب بخار است که این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک جدید به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.