آشنایی با اولین ب‌ام‌و X7 زرهی دنیا

آشنایی با اولین ب‌ام‌و X7 زرهی دنیا

ب‌ام‌و X7 از محبوبیت خوبی بین سیاستمداران، مدیران و سلبریتی ها برخوردار بوده و به همین خاطر کمپانی اینکاس تصمیم گرفته اولین نسخه زرهی این خودرو در دنیا را معرفی کند.

X7 زرهی که برای ارائه سطحی استثنایی از حفاظت و راحتی طراحی شده در نگاه اول خیلی خاص به نظر نمی‌رسد اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه استفاده از شیشه ضخیم و ضدگلوله خواهید شد.

البته این فقط بخش کوچکی از تغییرات بوده زیرا X7 زرهی علیرغم تجهیز به ویژگی‌هایی همچون سانروف پانورامیک حفاظت ۳۶۰ درجه را ارائه می‌کند. اینکاس خیلی وارد جزئیات نشده اما گفته که این شاسی‌بلند دارای بخش سرنشین محافظت شده، سیستم تعلیق تقویت شده، لاستیک‌های ران فلت و محافظ باتری و سیستم‌های برقی حیاتی است. به لطف این تغییرات، X7 از سقف تا کف ایمن بوده و حتی اطمینان حاصل می‌کند که هیچ گلوله‌ای نمی‌تواند از درب‌ها رد شود.

خب صحبت از گلوله شد و باید گفت این خودرو استاندارد بالستیک CEN 1063 BR6 را پاس می‌کند و می‌تواند در برابر حملات مسلسل‌ها و وینچستر دوام بیاورد. X7 همچنین در برابر انفجارهایی همچون دو نارنجک دستی مقاوم است.

اگرچه مدل استاندارد سطح حفاظت احساس‌برانگیزی دارد اما مشتریان می‌توانند آپشن هایی همچون سیستم نمایش دود، سیستم فیلتراسیون دود و سیستم آتش‌خاموش‌کن محفظه پیشرانه را سفارش دهند. این خودرو همچنین می‌تواند به چراغ‌های اضطراری و… مجهز شود.

زیر کاپوت X7 زرهی پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با قدرت ۳۳۵ اسب بخار در نسخه xDrive 40i جا خوش کرده است. مشتریان همچنین می‌توانند پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با حداکثر قدرت ۶۱۲ اسب بخار را سفارش دهند؛ اما صرف‌نظر از پیشرانه انتخابی، نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار گوشه خودرو فرستاده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.