آشنایی با اتوبوس‌های لوکس مرسدس در آمریکا

آشنایی با اتوبوس‌های لوکس مرسدس در آمریکا

اتوبوس‌های توررایدر بیزینس و توررایدر پریمیوم جزو محصولات شناخته شده مرسدس بنز هستند. این اتوبوس‌ها که به‌صورت اختصاصی برای بازار آمریکای شمالی طراحی شده‌اند در زمینه حمل‌ونقل تجاری و لوکس فعالیت دارند.

با طول ۱۳.۹۲ متری، این اتوبوس‌ها فضای کابین زیادی برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند و حتی اگر سرنشینان نیازمند ویلچر هم باشند مشکلی نیست چراکه دو اتوبوس موردبحث با در نظر گرفتن افرادی که نیازهای متنوعی دارند طراحی شده‌اند.

توررایدر در کابین خود صندلی‌های مجللی دارد. مدل توررایدر بیزینس به‌صورت استاندارد با صندلی‌های تراول استار اکو مرسدس بنز عرضه می‌شود درحالی‌که مدل توررایدر پریمیوم به صندلی‌های تراول استار Xtra با پوشش لوکس لاین مجهز است. این صندلی‌ها بهترین نوعی هستند که توسط مرسدس بنز به عنوان بزرگ‌ترین سازنده صندلی‌های اتوبوس در اروپا عرضه شده‌اند.

شرکت‌هایی که توررایدر را سفارش می‌دهند می‌توانند آپشن هایی برای پوشش پارچه، رنگ‌ها، تزئینات، دوخت ها و دیگر موارد را سفارش دهند. سرنشینان نیز شاهد وجود دو پورت USB یا سوکت های ۱۱۰ ولتی بین هر صندلی خواهند بود.

برای سفر در شب نیز نورپردازی سفارشی LED وجود دارد که می‌تواند به‌صورت یک نوار در زیر محفظه حمل وسایل بالایی یا زیر لبه پنجره‌ها نصب شود. اگر سرنشینان دیدن ستاره‌ها را ترجیح می‌دهند گزینه انتخاب سقف شیشه‌ای پانورامیک نیز برای مدل توررایدر پریمیوم وجود دارد.

به لطف وجود سیستم تهویه مطبوع قدرتمند ۳۵ کیلوواتی نیز از نظر تهویه و ایجاد هوای مناسب داخل کابین مشکلی وجود نخواهد داشت.

قطعاً چنین محصولی از مرسدس بنز با جدیدترین سیستم‌های کمک‌راننده همچون دستیار حفاظت جانبی راداری و دستیار تشخیص عابران پیاده عرضه می‌شود. این سیستم به راننده در خصوص وجود افراد متحرک یا موانع ثابت هشدار می‌دهد. همچنین کروز کنترل پیشرانه با عملکرد ترمز اضطراری خودکار نیز وجود دارد.

نیروبخش این اتوبوس‌ها پیشرانه ۶ سیلندر خطی است که شاید از نظر تعداد سیلندر خیلی چشمگیر نباشد اما با حجم ۱۲.۸ لیتری قدرت ۴۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. طراحی آئرودینامیک بدنه نیز باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.