آسیب‌هایی که در صورت ترک فرمول ۱ به فراری می‌رسد!

آسیب‌هایی که در صورت ترک فرمول ۱ به فراری می‌رسد!

فراری بازهم درباره خروج از فرمول ۱ صحبت کرده و همین امر واکنش‌هایی را در پی داشته است؛ اما یکی از منابع مطلع در این باره گفته که فراری به همان اندازه‌ای که در صورت ترک فرمول ۱ به این رشته ورزشی آسیب می‌زند آسیب خواهد دید!

این منبع مطلع Jean Todt نام دارد که هم‌اکنون رئیس فیاست. البته Todt قبلاً رئیس بخش مسابقه‌ای تیم فراری و پس از آن مدیرعامل کل کمپانی بوده است. آن زمان Todt پس از لوکا دی مونتزمولو فرد شماره ۲ کمپانی محسوب می‌شده است.

او در گفت‌وگو با اتواسپورت نکات جالب را مطرح می‌کند:

چیزی که مطمئن هستم این است که ما نمی‌خواهیم کسی فرمول ۱ را ترک کند و البته فراری برندی نمادین است. فراری همواره بخشی از تاریخ فرمول ۱ بوده بنابراین من نمی‌خواهم فراری را در حال ترک مسابقات ببینم؛ اما مطمئن نیستم که ترک فرمول ۱ برای تیمی چون فراری خوب است یا بد زیرا فراری برندی منحصربه‌فرد و ترکیبی از مسابقه و خودروهای جاده‌ای است.

به عبارت دیگر، مسابقات گرند پری بخشی اساسی از DNA فراری بوده و حذف آن می‌تواند برای خود کمپانی آسیب‌زا باشد حتی اگر مسابقات دیگری چون فرمول E یا استقامت جهانی جایگزین فرمول ۱ شوند.

مارانللویی ها این بار نگرانی‌های خود درباره قوانین جدید فرمول ۱ را مخصوصاً درباره مشخصات پیشرانه‌ها ابراز کرده‌اند. فراری نمی‌خواهد که حجم پیشرانه بار دیگر کاهش یابد و یا اینکه هزینه‌های کاهشی استانداردسازی شوند. اگر این اتفاق رخ دهد بنا به گفته مارکیونه این برند می‌تواند فرمول ۱ را ترک کند.

البته فکر نمی‌کنیم اوضاع به این مرحله برسد زیرا فراری دارای وتو است. هرگونه تغییرات اساسی در قوانین فرمول ۱ نیازمند کسب تأییدیه از سوی فراری است؛ و درحالی‌که حق وتوی فراری برای دیگر تیم‌ها ناعادلانه به نظر می‌رسد اما Todt از اینکه بسیاری از تیم‌ها از حالت کنونی فراری حمایت می‌کنند ابراز شگفتی می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.