آستون مارتین DBS و رویارویی با تسلا مدل اس

آستون مارتین DBS و رویارویی با تسلا مدل اس

این روزها باوجود درگ های بی‌شمار بین انواع خودروها، دیگر پیدا کردن یک رقابت واقعاً جالب سخت شده است. بسیاری از رقابت‌ها قابل پیش‌بینی شده‌اند و برخی نیز تکراری و گاهی همراه با اشتباهات رانندگان هستند.

شاید این هم یکی از همان رقابت‌های قابل پیش‌بینی برای شما باشد. تسلا مدل اس پرفورمنس، تاکنون بسیاری از سوپرکارهای معروف را در رقابت درگ شکست داده است. قرارگیری این خودرو در برابر آستون مارتین DBS، تقریباً شانسی برای رقیب باقی نمی‌گذارد.

تسلا مدل اس پرفورمنس با چندین ترفند ازجمله حالت لانچ کنترل خاص خود و قدرت ۸۳۵ اسبی، گشتاور آنی و هر چهار چرخ محرک، یک غول به تمام معنی در مسابقات درگستر محسوب می‌شود. در سوی دیگر DBS سوپرلجرا ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد که تنها به چرخ‌های عقب آن منتقل می‌شود. موتور ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری این خودرو با کمک توربوشارژر دوقلو تقویت شده و با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

البته تسلا باید وزن بالاتری را حمل کند یعنی نسبت قدرت به وزن آن کمتر از رقیب است و عملاً یک خودروی خانوادگی لوکس محسوب می‌شود. تسلا به دلیل تک سرعته بودن، در شتاب گیری ثانویه نیز مغلوب حریفانی می‌شود که برای رسیدن به سرعت‌های بالاتر، عطش دارند.

طبیعتاً این دو خودرو، رقیب هم محسوب نمی‌شوند و خریداران هم به‌واسطه یک مسابقه درگ، در تصمیم خود برای خرید آن‌ها تجدید نخواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.