آزمایش‌های بوگاتی شیرون سوپراسپرت تا سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت

آزمایش‌های بوگاتی شیرون سوپراسپرت تا سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت

بوگاتی شیرون سوپراسپرت جدید که به‌تازگی معرفی شده است، در مراحل نهایی آزمایش قرار دارد و مهندسان در پیست آزمایشی فولکس‌واگن با آن تا سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده‌اند. در این آزمایش‌های حداکثر سرعت، از حدود صد سنسور مختلف برای ثبت داده‌های مهم مثل دما و فشار هوا استفاده شده است.

شیرون سوپراسپرت درواقع نسخهٔ لوکس‌تری از شیرون سوپراسپرت ۳۰۰+ رکوردشکن است که در سال ۲۰۱۹ رکورد سرعت ۴۹۰ کیلومتر بر ساعت را به ثبت رساند. مثل سوپراسپرت ۳۰۰+، این نسخهٔ جدید هم از همان ۱۶۰۰ اسب بخار نیرویی بهره می‌برد که توسط نیروگاه ۸ لیتری W16 چهار توربو تولید می‌شود؛ در همین حال، در گیربکس شیرون هم تغییراتی ایجاد شده و حالا تا سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت نیازی به استفاده از دنده هفت نیست.

رئیس توسعهٔ شاسی در بوگاتی در مورد این خودرو می‌گوید:

پس از آزمایش‌های جاده‌ای موفقیت‌آمیز با سرعت ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت، ما در حال تنظیم هندلینگ خودرو در سرعت ۴۴۰ کیلومتر بر ساعت هستیم که به شیرون سوپراسپرت این امکان را می‌دهد که حتی در این سرعت باورنکردنی هم ایمنی بی‌نقصی داشته باشد و به راننده احساسی خوب و مهم‌تر از همه احساس ایمنی در سرعت‌های بسیار بالا بدهد

شیرون سوپراسپرت از همان بدنهٔ آئرودینامیک نسخهٔ ۳۰۰+ بهره می‌برد که این یعنی انتهایی کشیده، خروجی‌های هوای منحنی در گلگیرهای جلو و دماغه‌ای تجدیدنظر شده با اسپلیتر جدید دارد. درحالی‌که از سوپراسپرت ۳۰۰+ تنها ۳۰ دستگاه ساخته می‌شود، از این سوپراسپرت جدید ۶۰ دستگاه تولید خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.