آرزوی یک پژو ۲۰۵ GTI مدرن!

آرزوی یک پژو ۲۰۵ GTI مدرن!

یک موضوع بسیار جذاب درباره بازطراحی خودرویی پرفورمنس و نمادین وجود داشته و آن تولدی دوباره و فروش در قرن بیست و یکم است.

متأسفانه این امر به ندرت رخ می‌دهد و اگر هم تحقق یابد تنها افراد ثروتمند می‌توانند از عهده خرید آن برآیند. علیرغم تلاش‌های زیاد، حتی نیسان نیز نتوانست کانسپت برجسته‌ی IDx را وارد فاز تولید کند.

جدیدترین کمپانی از این دست که خواسته تاریخ خود را ورق زده و از صندوقچه خود محصولی پرفورمنس را احیا نماید پژو است که اخیراً با کلوب طرفداران ۲۰۵ GTI همکاری کرده و ماحصل آن بازطراحی هاچبک خاطره‌انگیزی است که حدود ۳۳ سال از ورود آن به بازار می‌گذرد.

طراحی این هاچبک از گذشته به زمان حال آمده توسط مدیر طراحی ژیل ویدال رهبری شده و او نتیجه نهایی را در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر چندین حالت از ۲۰۵ GTI مدرن به تصویر کشیده شده و همه آن‌ها به زیبایی نشان‌دهنده استایل اصیل خودرو و شاخصه‌های مدرنی چون قوس‌های چرخ و چراغ‌های LED هستند.

ما دوست داریم تولد دوباره چنین خودرویی را ببینیم اما احتمال تولید آن نزدیک به صفر است مگر اینکه گزینه‌ای کاملاً مناسب از نظر تجاری روی میز مدیران پژو حاضر شود. این امر رخ نخواهد داد…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.