آخرین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و i4 پیش از رونمایی نسخه تولیدی

آخرین تصاویر جاسوسی از ب‌ام‌و i4 پیش از رونمایی نسخه تولیدی

ب‌ام‌و i4 تمام الکتریکی با استتار کم در حال آزمایش دیده شده است. خودرویی که از سال ۲۰۱۹ در رادار ما قرار داشت و اکنون در مراحل نهایی آزمایش به سر می‌برد. این خودرو اواخر سال رونمایی خواهد شد و جایگزینی برقی برای سری ۴ گرن کوپه خواهد بود زیرا از طراحی مشابه لیفت بک ۵ درب سود می‌برد.

انتظار می‌رود پلتفرم این مدل با سری ۴ گرن کوپه مشابه باشد. تصاویر جاسوسی جدید نشان از تغییر موقعیت پورت شارژر از گلگیر جلوی سمت چپ به انتهای سمت راست خودرو دارند. همچنین جلوپنجره عمودی کلیه‌ای شکل ب‌ام‌و با همان سبک سری ۴ و البته ارتفاع کمتر و چراغ‌های مشابه G22 دیده می‌شوند.

همچنین می‌دانیم که i4 به لطف تأیید قبلی ب‌ام‌و از یک مدل پرفورمنس M نیز که احتمالاً i4 M یا i4 M50 نامیده خواهد شود و قدرتی حدود ۵۳۰ اسب بخار با باتری‌های ۸۰ کیلووات ساعتی خواهد داشت نیز سود خواهد برد. ب‌ام‌و اظهار داشته که شتاب i4 تنها در ۴.۲ ثانیه برای صفر تا صد رقم می‌خورد و بیشینه سرعت آن هم ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. مطابق با استانداردهای WLTP، میزان برد این مدل حدود ۶۰۰ کیلومتر برآورد شده است. این نسخه پرفورمنس همچنین از دو موتور الکتریکی و چهار چرخ محرک استفاده می‌کند.

علاوه بر مدل رده بالای یادشده، مدل i435 نیز وجود خواهد داشت که از یک موتور الکتریکی با قدرت حدود ۲۸۰ اسب بخار و محور محرک عقب بهره می‌برد. مدل بعدی هم i440 به همان شیوه دیفرانسیل عقب و تک موتوره اما با پیشرانه ۳۳۰۵ اسبی خواهد بود که عملکرد اوربوست همانند آئودی‌ای ترون GT هم در آن مهیا خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.