آتش گرفتن فراری ۵۹۹ در مسابقه دریفت

آتش گرفتن فراری ۵۹۹ در مسابقه دریفت

تماشای دریفت های هیجان‌انگیز فراری در مسابقات فرمول دریفت تجربه بسیار لذت بخشی است اما متأسفانه عمر این لذت خیلی زیاد نیست. یک دستگاه فراری ۵۹۹ توئین سوپرشارژر که دارای پیشرانه ۱۲ سیلندر با قدرت ۹۰۰ اسب بخار است نتوانسته آن‌طور که باید و شاید خود را به همگان نشان دهد و در زمان معرفی آتش گرفته است. خوشبختانه کسی به خاطر این آتش‌سوزی دچار جراحت نشده است.

این حادثه در زمان انجام اولین دور از اولین مسابقه فصل فرمول دریفت رخ داده است و پشت فرمان خودرو فدریکو سریفو قرار داشته است. برای آشنایی با مسابقات بد نیست به این نکته اشاره کرد که هر دور فرمول دریفت دارای دو راند است. در اولین راند سریفو با برخورد به موستانگ رقیب خود، وی را به‌سوی لاستیک‌ها فرستاد. در دومین راند اما خودروی این راننده به‌سوی منطقه‌ای آزاد رفت و در آنجا آتش گرفت. به نظر می‌رسد راننده کنترل کاملی روی خودرو نداشته است. اما احتمال تاثیرپذیری و صدمه ناشی از برخورد در راند اول نیز مطرح است.

سریفو سریعاً از خودرو خارج شد اما زبانه‌های آتش از بخش جلو پدیدار شده بود. در ویدئوی منتشر شده می‌توان شاهد دود سیاهی شد که آسمان پیست را آلوده کرده است. همچنین سریفو تلاش داشته از بخش سرنشین کناری کپسول آتش‌خاموش‌کن را بیرون بیاورد که موفق به این کار نشده و منتظر آتش‌نشان‌ها مانده است.

بله همه می‌توانند درباره آتش گرفتن فراری ۵۹۹ توئین سوپرشارژر ۹۰۰ اسب بخاری جوک بسازند! هرچند به نظر می‌رسد لوله سوخت معیوب باعث آتش‌سوزی شده است. اگر ویدئو را مشاهده کنید در آن گسترش آتش با سرایت سوخت به کف پیست را خواهید دید.

هنوز مشخص نیست که آیا فراری به فرمول دریفت بازمی‌گردد یا خیر. این تیم در تست‌ها و کوالیفایینگ موفق ظاهر شده بود. جدای از آن، تماشای یک فراری که دریفتی هیجان‌انگیز زده و دود زیادی از لاستیک‌هایش به هوا می‌رود کاملاً لذت‌بخش است. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.