آتش‌بازی جی پاور با ب‌ام‌و M8 گرن کوپه!

آتش‌بازی جی پاور با ب‌ام‌و M8 گرن کوپه!

افرادی که می‌خواهند ب‌ام‌و M8 گرن کوپه خود را ارتقا داده و به محصولی در حد و اندازه سوپرکارها تبدیل کنند باید مستقیماً به جی پاور مراجعه نمایند.

پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی این خودرو با نصب پکیج مرحله ۳ جی پاور قدرت عظیمی پیدا می‌کند. این نیروگاه در حالت استاندارد قدرت ۶۱۶ اسبی و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری داشته اما با نصب پکیج یاد شده قدرت آن به ۸۰۸ اسب بخار و گشتاور هم به ۱۰۰۰ نیوتون متر می‌رسد.

پیکربندی آنلاین جی پاور نشان می‌دهد که قیمت نرم‌افزار پرفورمنس GP-820 برابر با ۴۵۹۵ یورو بوده درحالی‌که توربوشارژر ۵۹۵۰ یورو، خروجی‌های اگزوز اسپورت ۵۳۶۰ یورو و سیستم اگزوز ویژه با چهار خروجی فیبر کربنی هم ۵۹۵۰ یورو قیمت دارند. این خودرو در حالت استاندارد حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی داشته هرچند با وجود پکیج راننده M سقف سرعت M8 گرن کوپه به ۳۰۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد. البته با سفارش حذف کننده محدودیت سرعت ۴۹۵ یورویی، سرعت این خودرو به ۳۳۰ کیلومتر در ساعت ارتقا خواهد یافت.

پکیج مرحله دو جی پاور باعث دست‌یابی به قدرت ۷۵۹ اسب بخار و گشتاور ۹۳۰ نیوتون متر می‌شود درحالی‌که پکیج مرحله اول نیز قدرت ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری را به راننده اعطا می‌کند. فعلاً مشخصات عملکردی این خودرو اعلام نشده اما نسخه استاندارد M8 گرن کوپه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای دارد.

از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به نرم‌افزار سیستم اگزوز بهتر با قیمت ۲۴۵ یورو، کاپوت فیبر کربنی سفارشی با قیمت ۵۹۵۰ یورو، بال کربنی دینامیک با بهای ۳۳۳۲ یورو، رینگ‌های ۲۱ اینچی، پوشش پیشرانه ۱۷۸۵ یورویی و غربیلک فرمان اسپورت اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.