آئودی RS5 کابریو ۲۰۱۳ [ویدئو]

آئودی RS5 کابریو ۲۰۱۳ [ویدئو]

سرانجام مدل کابریولت آئودی RS5 نیز راهی نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ شد؛ خودرویی که قرارست فروش آن از اوایل سال آینده میلادی و با قیمت پایه ای ۸۸,۵۰۰ پوند (حدود ۱۳۲,۰۰۰ دلار) و ابتدا از بازار آلمان آغاز شود . . .

RS5 کابریو دارای سقف سافت تاپی است که در ۱۵ ثانیه و تا حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر برساعت بازوبسته می شود. تریم آلومینیومی مات، رینگ های ۱۹ اینچی فورج کاری شده، دیفیوزر عقب، اگزوزهای دوبل و اسپویلر فیبرکربنی عقب از مهم ترین مشخصات ظاهری این خودروست. درون کابین نیز مواردی همچون چرم های آلکانترا برای صندلی های اسپرت، تریم فیبرکربنی و کنسولی با روکش های متالیک، صندلی های گرم شونده جلو و نهایتا منحرف کننده جریان هوای عبوری از کابین به چشم می خورند.

پیشرانه ۴.۲ لیتری RS5 کابریو که به یک گیربکس Sترونیک هفت سرعته متصل شده، می تواند همه ۴۵۰ اسب بخار تولیدی خود را در اختیار همه چرخ های خودرو (کواتروو) قرار دهد. این میزان قدرت به همراه گشتاور ۴۳۰ نیوتن متری موتور، RS5 را قادر ساخته تا کمتر از ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و در نهایت نیز به حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر برساعت دست یابد که البته مشتریان با امکان حذف این محدودکننده می توانند تا سرعت ۲۸۰ کیلومتر برساعت را نیز تجربه کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.