آئودی A3 کروکی۲۰۱۴، نهایت لذت از آفتاب

آئودی A3 کروکی۲۰۱۴، نهایت لذت از آفتاب

آئودی A3 کروکی جدید قرار است در نمایشگاه فرانکفورت ۱۲ سپتامبر به صورت رسمی رونمایی شود که تصاویر آن در رسانه‌ها پراکنده شده است. این خودرو بزرگ‌تر و سبک‌تر از قبل شده است.

طول این خودرو با ۱۸۰ میلی متر افزایش به ۴۴۲۰ میلی متر رسیده که موجب رضایت بیشتر سرنشینان در حین رانندگی می‌شود. وزن این خودرو نیز با ۵۰ کیلوگرم کاهش به ۱۳۶۵ کیلوگرم رسیده است. آئودی راز این کاهش وزن را استفاده از شاسی سبک MQB و قطعات آلومینیومی اعلام کرده است. همچنین آئودی ادعا می‌کند که میزان سختی بدنه هم بالاتر رفته است. ارتفاع این کروک از سطح زمین هم ۲۵ میلی متر کمتر شده تا در سرعت‌های بالا A3 خوب کنترل شود.

A3 کروک مدل ۲۰۱۴ دارای یک سقف نرم پارچه ای است که ظرف ۱۸ ثانیه و تا حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت باز یا بسته می‌شود. آئودی می‌گوید این سقف به فضای بار کم‌ترین آسیب را می‌زند. همچنین این سقف مانع ورود هرگونه صدا به داخل کابین می‌شود و هیچ گونه هوایی رد و بدل نمی‌شود.

آئودی برای این خودرو امکانات جدیدی هم در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، شناسایی علامت‌های جاده، سیستم صوتی Bang & Olufsen و سیستم WI-FI در خودرو اشاره کرد.

این خودرو که اوایل سال آینده عرضه می‌شود دارای دو موتور ۱.۴ و ۱.۸ لیتری TFSI می‌باشد که به ترتیب می‌توانند ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار قدرت تولید کنند. همچنین موتور ۲ لیتری TDI دیزلی ۱۷۰ اسب بخاری نیز در دسترس خواهد بود. باید بدانید که S3 جدید ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

آئودی ادعا می‌کند که این موتورها حدود ۱۲ درصد کارآمد تر از قبل شده‌اند و با گیربکس هفت سرعته اس ترونیک یا شش سرعته دستی عرضه خواهند شد.

S3 کروک نیز به زودی پس از مدل استاندارد در سه ماهه اول سال ۲۰۱۴ راهی بازار خواهد شد. این خودرو دارای موتور ۲ لیتری TFSI است که می‌تواند ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ پوند قوت گشتاور تولید کند. این خودرو با کمک گیربکس شش سرعته اس ترونیک دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر ۵.۴ ثانیه است.

این خودرو به صورت استاندارد چهار چرخ متحرک و مجهز به ترمز های ۱۷ اینچی و چرخ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی می‌باشد البته می‌توان رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز سفارش داد. انتظار می‌رود قیمت این خودرو از ۳۱,۷۰۰ یورو آغاز شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.