آئودی A3 اسپرت بک، مخصوص اروپا

آئودی A3 اسپرت بک، مخصوص اروپا

بالاخره خودروساز آلمانی آئودی بعد از معرفی مدل های استاندارد A3 ، از نسخه جدید A3 Sportback به طور رسمی رونمایی کرد و منتظر پاریس نماند. ماشینی که ترکیبی از استیشن واگن و هاچ بک محسوب می شود. این خودرو قرار است در اروپا عرضه شود و در آمریکا عرضه نخواهد شد.

برای این خودرو پنج پیشرانه در نظر گرفته شده است که عبارت اند از:

  • موتور های ۱.۲ ،۱.۴ و ۱.۶ لیتری TFSI
  • موتور ۲ لیتری TDI
  • موتور ۱.۸ لیتری TFSI

اما باید گفت که قوی ترین موتور این خودرو موتور ۲ لیتری TDI می باشد که قادر است ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ پوند فوت گشتاور تولید کند. اما موتور ۱.۸ لیتری TFSI در ردهٔ دوم قرار می گیرد، این موتور می تواند ۱۸۰ اسب بخار نیرو تولید کند، همچنین گشتاوری در حدود ۱۸۵ پوند فوت تولید کند. موتور ۲ لیتری می تواند که این خودروی پنج درب را ظرف ۷.۴ ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند. آئودی برای این خودرو دو نوع جعبه دنده در نظر گرفته است، اولی شش سرعته دستی و دومی هفت سرعته اتوماتیک می باشد.

طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب ۴۳۱۰، ۱۷۸۰ و ۱۴۲۵ میلی متر می باشد که نسبت به نسل قبلی خود کمی افزایش پیدا کرده است. فاصلهٔ بین دو محور هم در حدود ۲۶۳۶ میلی متر می باشد. فضای بار هم ۳۸۰ لیتر می باشد که با خواباندن صندلی های عقب این فضا به ۱۲۲۰ لیتر افزایش می یابد.

امکانات خودرو هم به روز شده است که می توان به سیستم MMI به همراه صفحه نمایش هفت اینچی و سیستم صوتی Bang & Olufsen با قدرت ۷۰۵ وات به همراه ۱۴ بلندگو اشاره کرد. این خودرو در نمایشگاه پاریس حضور خواهد داشت و این گونه که به نظر می رسد احتمالاً در اواخر سال ۲۰۱۳ بعنوان مدل ۲۰۱۴ در اروپا عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.