آئودی کواترو Q7 جادار و لوکس

آئودی کواترو Q7 جادار و لوکس

اگر بدنبال یک خودروی شاسی بلند یا کراس اوور لوکس و بزرگ  هستید که واقعا همان چیزیست که نشان می دهد، می توانید به آئودی Q7 فکر کنید. خودرویی که شما را فریب نخواهد داد. آئودی Q7 یک ماشین مستحکم آفرود  است که در جاده نیز به اندازه کافی راحت و لوکس است. بعلاوه اینکه بسیار جادار و جذاب نیز هست.

با وجود دارا بودن هفت صندلی و دارا بودن طول بیشتر در مقایسه با خواهرانش، فولکس واگن توآرگ (Touareg) و پورشه کاین ، آئودی  Q7 کاملاً متفاوت بنظر می رسد، حتی اگر پلاتفرم هر سه آنها یکی باشد. البته بدنه آلومینیومی و وزن کمتر آئودی برگ برنده آن خواهد بود.

سیستم پیشرانه در انواع مختلفی قابل سفارش خواهد بود. از جمله موتور دیزل شش سیلندر توربو که ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۶ پوند فوت گشتاور تولید می کند. یا موتور بنزینی شش سیلندر با یک جفت سوپرشارژر  که ۲۸۰ اسب بخار نیرو دارد. یا مدل s که ۳۳۳ اسب بخار توان و شتاب صفر تا صد زیر هفت ثانیه ای خواهد داشت.

سیستم تعلیق اسپرت گازی قابل تنظیم باعث راحتی و آسایش بیشتر و افزایش کیفیت سواری Q7 می شود. شما می توانید تعلیق را در حالتهای اسپرت، راحت، و اتومات قرار دهید. در این صورت با تغییر ارتفاع و ضریب جذب ضربات ، رانندگی دلپذیرتری خواهید داشت.

در داخل اتاق با استفاده از چرم و چوب، طراحی لوکس و زیبایی را شاهد خواهید بود. طیف گسترده ای از تجهیزات نظیر سیستم صوتی Bang & Olufsen وسیستم نقشه گوگل، وای فای، و تجهیزات ایمنی نظیر مجموعه کامل کیسه های هوا، دوربین دید عقب، ترمز ضد قفل و کنترل کشش و ثبات و از این قبیل در اختیار شما خواهد بود. آئودی Q7 در آزمون ایمنی خودرو توانسه چهار ستاره از پنج ستاره را بدست آورد، که خوب است اما در برابر رقبا عالی نیست.

ارزانترین مدل Q7 کواترو پریمیوم با قیمت ۴۶ هزار دلار و گرانترین مدل، دیزلی TDi با قیمت ۵۱ هزار دلار خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.